Dobry pomysł na podrkęcenie atmosfery…

Nie chodzi mi o żadne seksualne porady. Mam na myśli dobre, a na pewno ciekawe posunięcie Sony. Co zrobiło Sony? W oczekiwaniu na informacje na temat ps4 chcąc podkręcić wyczekiwanie wpuszczono do sieci filmiki które przedstawiają następujące historie  o ps1, ps2, ps3… dla mnie bomba. To mocny marketingowy pokaz tego jak mocno Sony uwarunkowało sobie pozycje na przestrzeni lat. Jako że filmiki te uderzają nieco w retro granie postanowiłem umieścić do nich odnośniki! Miłego oglądania!

4 responses to “Dobry pomysł na podrkęcenie atmosfery…

  1. Czy ten „touch pad” to taki sam bubel jak six axis. Którego SONY zastosowanie będzie wymuszać na producentach w pierwszej dekadzie po wypuszczeniu konsoli😉

    • Szczerzę to już mnie to męczy jak oglądam jak reklamuje się rewolucyjne rozwiązania wraz z nadejściem konsoli po czym zupełnie się o tym zapomina. Z innej beczki… Cały czas mam wrażenie że już raz widziałem wklęsłe gałki w dual shocku jednak się na nie nie zdecydowano.

Skomentuj

