RETRO TAPETY# SPECIAL EDITION z okazji nowej ps2

Dziś postanowiłem was uraczyć pięknymi tapetami  growymi w hd w ilości 50 sztuk! Z okazji mojej radości. Otóż do mojego pokoju trafiła 2ga już ps2 fat. Tym razem jednak srebrna. Zdobyta przez brata za uwaga 3 zł! w szczecińskim lumpeksie. Na dodatek czyta płyty i jest w nówka stanie. Dlatego też cieszcie się razem ze mną i umilajcie wygląd waszego pulpitu dzięki tym tapetom.

Pobieramy jak zawsze. PPM i otwórz w w nowym oknie. Potem już tylko zapisz obrazek i gotowe!:)

2 responses to “RETRO TAPETY# SPECIAL EDITION z okazji nowej ps2

    • szukajcie, a znajdziecie jak mawiają:P Ja szukam, jak nie ja to wtedy rodzinka lub crazymilkshake. Tak się zdarzyło że zazwyczaj nie przepuszczają takich okazji z myślą o mnie. Wiem dobrze mam! Dziękujemy za „podążanie”! Mam nadzieje że nie zawiedziemy.

Skomentuj

