kolejna leniwa notka… z angielskiego CASE MOD

Witajcie! Dziś z racji tego że to niedzielna notka to też nie zamierzam nadwyrężać niczyich szarych komórek nad rozmyślaniem nad growymi zagadnieniami. Chciałem wam pokazać fajny zestaw tak zwanych Case MOD  czyli w wolnym tłumaczeniu modyfikacji obudów konsol. Gdybym ja miał coś takiego wykonać to bym… Nie wykonał. Jestem purystą konsolowym i uwielbiam swój sprzęt takim jakim jest. Mimo to dobrze jest popatrzeć jak ludzie bawią się w takie modyfikacje.

Miłego oglądania! I do kolejnej notki.

5 responses to “kolejna leniwa notka… z angielskiego CASE MOD

    • Jednak lepsze takie niszczenie niż wszelkie niszczenie na YT z cyklu „smash my…” Jak patrze jak znudzeni amerykanie niszczą wszelki sprzęt to mnie się włosy jeżą. Więc jak już ktoś czuje wstręt do swego sprzętu to niech go chociaż „odpicuje”:)

      • znudzeni hamerykanie to kategoria sama w sobie… mnie już nic nie dziwi w ich temacie…

    • Niestety. Design niektórych starych sprzętów z białego staje się szary,potem kremowy ,a na końcu żółty. Nic z tym się nie da zrobić. Mimo iż bardzo by się chciało. Sam mam kilka konsol które chciałbym odświeżyć. Czytałem mnóstwo porad. Wkońcu dałem sobie spokój. Ząb czasu i tyle. No ale wracając do takich modyfikacji, choćbym nie wiem jak miał pożółkłą konsole to nie skusił bym się na zmianę obudowy w ten sposób.:)

Skomentuj

