Nintendo DS Classic Silver, ma już trzy lata! – jako moja konsolka.

Obrazek

Siemka!

Ponownie się, że tak powiem czytamy, śnieg za oknem, co zmusza do siedzenia w domu i organizowania sobie czasu oraz zajęć (wiadomo ja nie z tych zorganizowanych). Coś co nam pomoże na nudę a także wylegiwanie się pod kołdrą to przenośna konsola, mam tu na myśli DSa Classic, stary, bo z 2004 roku, lecz dla mnie jary. Kupiłam go na początku 2010 roku za 300 zł w tym nagrywarka(Turzyn- Szczecin)  jest srebrny i po prostu cudowny ;D. Dla tych mniej zorientowanych w co wątpie,  konsola ta ma dwa ekrany co widać na zdjęciu, jeden z nich jest dotykowy, do którego używamy patyka ( ja mam patyk z Toadem – mój ulubieniec – z Super Mario- prezent chyba się domyślacie od kogo). Oczywiście konsola posiada głośniki, mocne zawiasy i mikrofon. DS Classic ma także opcje grania multiplayer tylko potrzebny jest drugi sprzęt lub przez opcje z Wifi. To dobra i wygodna konsola, moje ulubione gry w kolejności : first ma Mario Kart – Toadem przeszłam kilka razy na każdych poziomach i dokopałam nie raz gramodrana hah,  Second – Batman The Brave and the Bold, to dwa super tytuły, które jak dla mnie warto przejść, a  na trzecim miejscu jest dużooooo gier (nieskończoność) ! przykładowo to: Assassin’s Creed II albo Taiko.

Jeśli chodzi o długość trzymania baterii to jeśli się nie mylę trzyma mi teraz ok. 2h, 3h – nie jestem pewna dawno na nim nie grałam intensywnie, najbardziej sprawdzał się w liceum na nudnych lekcjach czy przerwach😀. Jedyna inwestycja co jakiś czas to wymiana folii od ekranów – koszt ok. 10 zł na allegro, chyba, że lubicie porysowany ekranik.

Teraz takie DSy można wyłapać nawet za 100 zł w kolorach : srebrny, niebieski, różowy, myślę, że warto.

Chyba tyle na ten temat, jeśli chcecie rozszerzony opis to wejdźcie na wikipedię, link:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Nintendo_DS

Narka

Ktoś ma tego DS-ska i go uwielbia jak ja?

2 responses to “Nintendo DS Classic Silver, ma już trzy lata! – jako moja konsolka.

  1. Kochamy DS’a ;3 i posiadamy podobnego w wersji FAT, mało tego dostaliśmy go od znajomego, który stwierdził, że już z niego „wyrósł”. Przyszedł on jednak do nas dopiero po tym jak zakupiliśmy DSLite (red). Ah, jak na dwóch można wymieniać pokemony! A jeszcze ze szwagrem na trzech grać w monopol ;D!

    • To się wam pofarciło że wam go oddał ;p DS jest najlepszy ;p można go zabrać ze sobą wszędzie, gdzie będzie nudno i nie tylko. Świetne tytuły są na niego. My to najczęściej graliśmy w Mariokart albo Mario Brosa na dwoje, super rywalizacja ;d.

Skomentuj

