Tak wiem że to kolejna notka o Nintendo ale…

Nie mogłem się oprzeć by wam to pokazać. Ktoś niesamowicie się nastarał by przedstawić konsolową historie Nintendo w 2 minutach… Do tego przygrywa nam dobry nowoczesna elektronika. Warto po raz kolejny poświęcić czas u nas na blogu i obejrzeć to choć przez chwile lub dwie. Obiecuje też że następna notka nie będzie o wielkim N! By ten blog nie raził fanów Segi i Sony. Bowiem te firmy to też trzon retro gier i dzisiejszego rynku growego.

Tak wiem że twórca nie umieścił virtual boya i game boy advance sp , ale jestem w stanie to wybaczyć i mam nadzieje że wy również.

2 responses to “Tak wiem że to kolejna notka o Nintendo ale…

    • Uważam że jak najszybciej powinieneś naprawić ten błąd. Polecam Nintendo ds, jest kompatybilny z gba także ograsz wszystko co najlepsze. Co do pokemonów, no cóż mimo że jestem fanem Nintendo czego raczej się ukryć nie da. Tak do poków nie pałam nadmierną miłością.

Skomentuj

