PS2 OFICJALNY POLSKI MAGAZYN WCIĄŻ DO KUPIENIA!

Ostatnio dokonałem niesamowitego odkrycia. W empiku w miejscu z gazetami znalazłem PLAYSTATION 2 OFICJALNY POLSKI MAGAZYN w pakiecie promocyjnym. DWA NUMERY za 19.90!

Czy kupiłem? Oczywiście, jako staro szkolny gracz nie mógłbym przejść obok tego obojętnie gdyż mam już wiele starych magazynów growych z tamtego okresu. Jednak do czego zmierzam? Otóż ku mojej uciesze dowiedziałem się że można kupić również inne numery wybrane dowolnie z archiwaliów za 19.90 zł. Uzyskałem tą informacje po napisaniu e-maila do człowieka odpowiedzialnego za ten właśnie magazyn. Gdyby był ktoś zainteresowany chętnie dam adresik bo jednak recenzje w starym magazyni z DVD do ps2 to rzeczy warte 20 zł za dwa numery.

Tu link do starej strony z której możemy rozeznać się które numery chcemy zakupić.

LINK!

 

Skomentuj

