Świąteczne porządki i odkurzanie gier…

Mamy ranek, godzina 9.55 i nie za bardzo wiem od czego zacząć jednak warto by  w sposób równie zrozumiały co reszta bloga. Więc zacznę tak.

Nadchodzą święta. Czas jakże cudny bowiem spotkania rodzinne w dzisiejszych czasach rozmijania się i przechodzenia obok z ewentualną wymianą zdań jest równie cenny jak kilogramowy diament.Co jednak gdy rodznne południe nieco się dłuży i my mamy ochotę pójść do siebie i korzystając z wolnego czasu w coś pograć? Otóż święta to bardzo dobry czas na nadrobienie zaległości. Każdy z nas kto gra w gry ma na swoich półkach tytuły które się zaczęło, ale nie skończyło z różnych powodów. Może warto było by w momencie sprzątania zadać sobie pytanie w co mogę pograć gdy już czas rodzinnych spotkań zacznie nas trochę nużyć.

Nie mam w co grać i co teraz?!

Nie żyjemy w średniowieczu! Mamy internet! NIE! Nie mam na myśli ściągania i nie płacenia za dany twór. W końcu internet daje nam wiele możliwości które chciałbym polecić bądź przypomnieć tym którzy znają te rozwiązania.

1. Pierwsza propozycja to darmowe gry indie.Znaleźć je  klikając w poniższy link lub wkleić adres http://www.victorygames.pl/ w oknie przeglądarki.

Znajdziecie tam masę gier w które warto zagrać.Na owym serwisie dbają o aktualizacje nowych tytułów i dość dobry transfer pobierania.

2. Jesteś retro graczem i lubisz grać na pc? Nie chcesz pobierać ze źródeł które są wątpliwym zyskiem dla twórców gry którą lubisz/lubiłeś? Polecam stronę http://www.gog.com Strona bardzo dobra pod względem ilości tytułów i możliwością znalezienia ulubionych staro szkolnych tytułów.

3. Steam… Myślę że o tej platformie warto tylko napomknąć gdyż jest wszędzie na tyle znana i rozchwytywana że nie należy zbyt długo o niej mówić. Bardzo dobra platforma. http://store.steampowered.com/?l=polish

4. Masa gier online i mmo z którymi można zacząć przygodę w święta! Nie ma trudu w znalezieniu owych tytułów dlatego też dałem spokój z polecanymi stronami.Również dlatego że nie jestem zwolennikiem owego rozwiązania. ( Jednak Crazymilkshake nie stroni od gier online)

Czy warto więc mówić o tym że nie mamy w co grać? Pamiętajcie jednak że najważniejsze to spędzić ten czas z bliskimi!

My jako twórcy naszego bloga gramodrana.wordpress.com chcemy życzyć wszystkim czytelnikom tym nowym , jak i tym których interesuje co bazgrzemy. Growych, Zdrowych i wesołych świąt w gronie bliskich i pixeli! Obyście znaleźli pod choinką to czego pragniecie i spędzili święta z tymi którzy są wam bliscy.

4 responses to “Świąteczne porządki i odkurzanie gier…

  1. no to warto dopisać jeszcze jedną opcję: błogosławionego Androida i pierwszy lepszy smartfon😉. Ja na te święta przewidziałem szachy, ale nie trzeba się ograniczać tylko do takich oczywistych rozwiązań😉

  2. Przed świętami to mam problem „gdzie znaleźć na to wszystko czas”. Jest tyle grania że nie ogarniam😉 No na szczęście w święta przyjdzie mi usiąść spokojnie i pograć w to co odkładam od dawien dawna, bez pośpiechu i nacisku. I tego również i wam życzę. By pod choinkę znaleźć to extra life😉

    • No a cóż za tytuły odkładasz do ogrania? Ja ostatnio zacząłem halo 2 i Black, 2 potężne gry na „starego” xboxa, a do ogrania jeszcze far cry instinct,hunter the reckoning i ONI. Jednak wszystko po kolei jak nie święta to po świętach.Dziękujemy za życzenia i zainteresowanie naszym blogiem!

      • U mnie jak zwykle RPG😉 Ślinka mi leci na Bastion i Lili. Wiesz to są kolosy które są ogromnie czasochłonne. A w przerwach Minecraft mobile z synem. Moje playstation się kurzy a Playstation store żenada i pomyłka. Zobaczymy na co starczy czasu bo jeszcze podcast świąteczny mamy nagrać. Będę zaglądał częściej bo jestem przytulny.

Skomentuj

