skarby z rynku # ? tym razem dość nietypowo…

Witajcie

Ciekawe co tym razem przytargałem z rynku? Otóż nie konsolę. Dość mocno nad tym ubolewam. Jednak to o czym chciałbym w ten niedzielny wieczór pełen kataru wam opowiedzieć, było warte odstąpienia od tematu gier.

Nokia 5510 to właśnie to co z rynku nadeszło wraz ze mną w mojej kieszeni. Telefon dla niektórych posiadający miano kultowego bowiem dzięki niemu nastała era montowania w telefonach odtwarzaczy mp3. Telefon ten jak na swoje czasy miał bardzo dużo do zaoferowania. Nie należy go mylić z prekursorem smartfonów z jakimi mamy dziś do czynienia. Bowiem to co wtedy było gigantycznym krokiem naprzód, dziś nie robi na nikim wrażenia. Co więc ów telefon posiada poza mp3?

W momencie pojawienia się na rynku nokii 5510 telefon ten nie miał sobie konkurenta pod względem pełnowymiarowej klawiatury, możliwości korzystania z telefonu jako pamięci masowej (64 mb) i odtwarzacza mp3 ( ściśle mówią konwertowanego mp3 na format zgodny ze standardem telefonu). Również długość tekstu wiadomości sms, radia i innych mniej lub bardziej przydatnych rzeczy. W dniu premiery na polskim rynku telefon ten oscylował w granicach 1600 zł (13 października 2001) ja w roku 2012 kupiłem go za 10 zł.

W pełni sprawny i 6/6 jeśli chodzi o ocene wizualną.

Znów ktoś może spytać po co mi to.Jednak odpowiedź jest prosta.Gdy byłem mały marzyłem o 3 modelach telefonu. To był właśnie jeden z nich.

Wybaczcie że nie growo.

Growy tekst w realizacji.

jeżeli podobała ci się notka kliknij poniżej lub dołącz do programu z tego banerka!

zarabiaj pieniądze

2 responses to “skarby z rynku # ? tym razem dość nietypowo…

  1. Oj tak, nie ma to jak stara, dobra Nokia, z czasów kiedy ta firma jeszcze coś znaczyła. Sam używałem 5510 przez ładnych parę lat (aż się nie rozpadła). Pod wieloma względami był to telefon mniej wkurzający od dzisiejszych, delikatnych smartfonów, choć z drugiej strony – całkiem bezawaryjny też nie był.

    • Sytuacja posuwa się do przodu. Ja też często mam wielkie „ale” do nowoczesnych telefonów jednak wszyscy kochamy bajery i wciągamy się w zamysł Producentów że skoro je tak kochamy to zmienimy telefon po roku.I tyle ma działać bez awaryjnie. Polecam znaleźć na yt dokument z tvn 24 o celowym postarzaniu produktu. Jak znajdę to podeśle link.

Skomentuj

