Witaj Wii… Żegnaj WIi…

Obrazek

Wydaje wam się że sprzedałem konsole? Bądź się zepsuła? W żadnym wypadku! Po prostu kupiłem swoje Wii w tym roku, a jest to rok w którym wszyscy z Wii się żegnają na poczet WII U. Dla mnie WII jest czymś nowym, Najnowszym tak na prawdę dzieckiem w kolekcji moich konsol. Oczywiście jak to o konsolach nintendo można było zawsze przeczytać  że na ich sprzęcie nie ma w co grać. Dla mnie nic bardziej mylnego bowiem firma ta zawsze celuje w to grono graczy które zaufało jej raz. Przy okazji starając się pozyskać nowy target. Niedzielni gracze w przypadku wii i hardcore gamerzy w przypadku Wii U. Na Wii już po sporym czasie obcowania z owym pudełkiem zdążyłem ograć już wiele dobrych tytułów. Drugie tyle mi zostało. I całe szczęście! Bo zazwyczaj w przypadku braku wsparcia przez producenta i nadejścia nowej generacji .Ceny gier i akcesoriów mocno spadają! Bardzo dobre tytuły takie jak re: darkside chronicles które ostatnio ukończyliśmy z Martą kosztuje jakieś 35 zł. Czy też RE4, Red Steel, MOH Heroes 2… i wiele innych.Można kupić właśnie w takich cenach!

To bardzo dobra alternatywa dla ludzi którzy lubią nintendo, myślą nad tanią konsolą dla dziecka lub kogokolwiek bliskiego! Używaną konsole wii można kupić już w granicach 300 zł! Wii jest najmniej awaryjną konsolą obecnej generacji więc obawiać się nie ma czego.

Wkrótce popełnie tekst ” Moda w grach wideo – czyli coroczna fala gatunków.”

Polecam

Gramodrana

Skomentuj

