Kiedy Casual spotyka geeka i hardcore gamera…

 https://i0.wp.com/www.playpad.pl/images/Produkty/virtua_fighter_5_1.jpg

Wczoraj podczas kolejnego przechodzenia dalej re: darkside chronicles usłyszałem zdanie które dało mi do myślenia. „Tyle grasz w gry a to ja wiedziałam jak zabić bossa“ No i cóż w tym dziwnego? Stwiedziłem po dłuższym namyśle. To nawet nie jest moja wina.Człowiek który gra w gry od urodzenia, bardzo często. Zaczyna w nie grać według określonych standardów.Próbuje zniszczyć przeciwnika w grze w różny, dobrze sobie znany sposób który skutkował w innych tytułach.Nie ma więc w tym nic dziwnego że czasem gdy pojawiają się tytuły w których trzeba pomyśleć.Gracz hardcore może usiąść na dupie i zapytać.“NO ALE JAK TO?“

Kolejna rzecz w której Casual jest na wygranej pozycji to bijatyki.Bijatyki niegdyś były synonimem combosów które pozwalały wygrać temu kto ową gre zna.Mortal kombat, virtual fighter itp. Jak jest teraz? Dziewczyna bierze pada.Ty trenowałeś wykręcanie kombosób i mówisz że jej dokopiesz… po czym dostajesz ostro w dupe  15 do 5.Nic w tym dziwnego.Mechanika dzisiejszej rozgrywki to efektowne mash’owanie.Wyjście do gracza niedzielnego naprzód.Nie ma teraz czasu na uczenie się kombosów.Same wyjdą.Wciskanie przypadkowej kombinacji skutkuje często wykończeniem przeciwnika.Czy ja na to narzekam? ABSOLUTNIE NIE! Kocham grać z moją dziewczyną w bijatyki.Ona bierze pada w łapki i nie wiadomo kto wygra.Nie trzeba jej tłumaczyć klawiszologii, sama się nauczy.Nie ma w tym nic trudnego jak kiedyś.Każdy ma szanse wygrać i masher i combo wyjadacz i to jest piękne w nowych czasach elektronicznej rozrywki.

Skomentuj

