Nikt nie jest zdrowy do końca…

Obrazek

Ja też nie. Cierpie na zainteresowania które niszczą szare komórki. Gram na wszystkich swoich konsolach jednak czasem również na swoich laptopach które służą mi głównie do pracy.Do czego zmierzam? Chcę kupić sobie kolejnego laptopa.Trzeciego… Ja wiem, wiem że teraz czytający myśli sobie że po co komu 3 laptopy.W dodatku stare. Kolejny model który będzie w moim pokoju to hp compaq nc4000. Jaka jest cena? Całe 300 zł.Procesor 1.6 pentium m i ddr1 512 ram.Do tego integrowana ati mobility 9600.Coś tam się zawsze odpali.Jednak nie liczcie na to drodzy czytelnicy że za moment przesiąde się na stare gry na pctach. Jestem i byłem konsolowcem z lekką nutką ogrania tego co do 2007 roku nie było dostępnego na konsolach.Np. Hitman: codename 47.Nowa premiera hitmana skłoniła mnie do sięgnięcia po ten tytuł.Jednak na pewno na nowym laptopie! Co jednak mnie do tego nakłoniło? Ten 14 cali jest za duży? Nie. Inwestycja w części zamienne by poprawić to co się psuje w moim laptopie mija się z celem bo za tą cene będe miał ten sam model w pełni sprawny.Tak to już jest niestety.

W co gram?

Z dziewczyną na wii

Resident evil: darkside chronicles

Wii sports

Na xboxie 1

halo 2

Ostatnio dobry film?

NEXT

Skomentuj

