czy zapomniałem?

Nie oczywiście że nie zapomniałem o mojej świątyni w której jestem optymistą ,a zarazem malkontentem.Co się więc dzieje? Rozwijam się w tym co lubię czyli grafika reklamowa.Czy przestałem więc grać? OOOO nie. Zdecydowanie nie.To się wręcz uzupełnia, gdy nie mam pomysłu zasiadam do konsoli na jakąś godzinę. Tworzy to we mnie wielką bombe w głowie która wybucha w corelowym świecie.

W co więc gram? W nową ilość skarbów z rynku! także skarbów od rodziny ukochanej! Jest tego mocno dużo.Na rynku bowiem kupiłem halo 2, far cry instinct, dragon ball budokai 3, tomb raider, starcraft i wiele innych… Wybaczcie więc że gram w samotności.Nie celowo, Postaram się odezwać w najbliższym czasie i przypomnieć o czymś mocno fajnym!

A czy u was rownież gra się w coś równie ciekawego?

Skomentuj

