Piękny tydzień i nowe hobby.No dobra nie takie nowe.

Do nie dawna nie byłem graczem pctowym.Moje gry na tej platformie ograniczały się do kilku tytułów.Hitman czy też Ma Payne 1 i 2.Ostatnio jednak poddaje się zakupom starych gier na pcta.Jednak nie byle jakich.Bowiem gier z wydań kolekcjonerskich za które daje małą kasę.Ostatnie zakupy to raj.Bowiem kupiłem anno 1702, spliter cell i railroad tycoon 3.Wszystkie te wydania są piękne i zapłaciłem za każde do 5 zł.No spliter kosztował mnie 8 zł, ale to i tak nie majątek.

Kupiłem też retro laptopa do grania po lanie w stare gry.Kosztował mnie całe 40 zł.Kto chętny sprawdzić jaki jest zajebisty polecam sprawdzić w google.pl „Dell latitude c800″.To cudo które zawsze wywołuje w moich bliskich pytanie.”NO ale po co ci drugi laptop?!” Ci co mnie znają wiedzą że lubię nadmiar:P

BO lepiej jest mieć niż nie mieć:P

Skomentuj

