W co ja gram? #1

Obrazek

To kolejny cykl w którym będę pisał w jaką grę aktualnie gram i jakiej recenzji można się spodziewać gdy już tą grę ukończę.

Gra w którą aktualnie gram to Marc Eckos Getting Up na platformie playstation 2. Nie jestem fanem kultury graffiti i rapu.Jednak dobrze jest czasem poznać coś z czym nie jest się związanym.Ta gra nawet jak nie jest się zaangażowanym w tą kulturę pozwala odczuć co znaczą dzikie wrzuty na murach lub wieczorne walki o terytorium.
Nie ma co! Polecam zagrać mimo iż jeszcze jej nie skończyłem.

PLATFORMY NA KTÓRYCH DOSTĘPNA JEST GRA:

PC

XBOX

PS2

2 responses to “W co ja gram? #1

  1. Poczepiam się – nie chwal gry przed zachodem słońca😉 Ostatnio, po pierwszym odpaleniu „Dishonored” zacząłem zachęcać wszystkim potencjalnych zainteresowanych, twierdząc, że spełnia ona wszystkie oczekiwania. Potem mój zachwyt zjechał, jak po równi pochyłej.

    • No cóż niestety jak później napisałem gra mimo mojego zachwytu nie została przezemnie ukończona. Pomysł jest fajny, i historia też wciąga jednak jest momentami tak że nie wiadomo dlaczego pewien schemat rozgrywki się wypala i albo do gry wrócimy kiedyś albo wcale pozostając ze stwierdzeniem „Gra jest dobra, ale nie ukończyłem.” Takiej możliwości na szczęście nikt nam nie zabierze.

Skomentuj

