A gdyby zacząć tak?

Witam

Jestem uzależniony od gier. Uzależniony z własnej woli.Mam bzika na punkcie starych konsol (posiadam ich ponad 25 i suma ciągle rośnie.Nie czuje się z tego powodu lepszy,gorszy inny.

To poprostu moja pasja i zamiłowanie do grania w gry w których grafika rywalizuje z grywalnością.Nie jestem dziadem co marudzi że kiedyś gry.Były lepsze.Jestem dziadem który twierdzi że były równie dobre i tu postanowiłem się tym z wami podzielić pisząc co jakiś czas recenzje lub pokazać wam moje konsole.Chce tym działaniem zaszczepić w was chęć grania w gry w które niegdyś nie chcieli byście zagrać.Piszę to również dla ludzi takich jak ja którzy chcą poznać tytuły w które jeszcze mogliby zagrać.

Gramodrana

Skomentuj

